Isnin, 5 September 2011

Hari ni hari saya

Assalamualaikum wbt & selamat Sejahtera sahabat2 yang dirahmati Allah SWT sekalian...
Salam Syawal...Salam Kemaafan...!

Haai apa khabar semua...? Macam mana raya kali ni...? Banyak dapat duit raya x?

Untuk pengetahuan semua, hari ni Hari Jadi saya & kembar yang ke-21...


Macam kebiasaan, saya akan ada pasangan yang akan sambut sama2 dengan saya...
Alhamdulillah saya punyai pasangan kembar sepasang...hehe best bukan


Di kesempatan ni, saya nak ucapkan :

*Selamat Ulangtahun yang ke-21 adik, Alhamdulillah ada kembar sebaik kau*

*Kita dah berjuang sama2 dekat dunia yang fana' ni 21 tahun sejak dari perut emak & Moga jadi anak yang soleh & solehah*

*Terima Kasih kerana jadi sahabat terbaik, pendengar setia, teman ketika suka & duka serta dsb*

*Moga panjang umur, murah rezeki, ditetapkan Iman & moga dipermudahkan segala urusan*

*Apa2 pun terjadi, aku tetap sayang kau ok sampai hari kiamat, InsyaALLAH*
 
*Selagi aku mampu jaga jaga kau, aku jaga ya!*

*Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin juga*

Semakin meningkat umur, Semakin dekat kita pada kematian, Moga2 bertambah Iman & ditetapkan Iman olehNya...Aminn Ya Rabb

Saya nak kongsi lagu ni untuk adik & sahabat2 yang hari jadi sama dengan saya, lagu ni kawan saya post...TQVM kepada saudara Amerul Asyraf, nice one bro!




Yang Baik itu datang dari Maha Pencipta, Yang Buruk itu kelemahan & kekhilafan diri sendiri...
~Wallahualam~

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

happy besday bro azmi n kembar bro..
bro study kat mana skrg? nk add bro kat mana?? ada tagged?? apa makna agsa bro??

Azmi Agsa berkata...

tqvm...salam ukhuwaah
ni siapa ?...
add sy di azmiags@gmail.com

eve mencari adam berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mantap tak?