Jumaat, 28 Oktober 2011

Abah, saya janji akan buat abah bangga suatu hari nanti!

Assalamualaikum wbt & selamat Sejahtera sahabat2 yang dirahmati Allah SWT sekalian...

Salam Zulhijjah Semua..!

Moga2 senantiasa dalam sihat & gembira disamping yang tersayang...
Salam Mahabbah Sahabat2!


Hari ni nak kongsi suatu video, mungkin ramai yang dah tengok....

Saya sedih bila tengok bapa tu nangis..! hehe...
Tapi kepuasan terpancar di wajah si anak dapat membuktikan sesuatu kepada bapanya...

Jom Saksikan ya!


Walaupun saya bukan peminat MU tapi mesej yang dibawa amat penting...! Gelak pun ada...hehe

Yang penting saya peminat setia Liverpool FC...yeahhh! hehe

 I LIKE him!


Persoalannya...
Bila pula kita mahu banggakan ibu bapa kita...?

*Renung2kan & Fikir2kan*

Abah, Saya janji akan buat abah bangga suatu hari nanti...! Saya Janji!

Sejarah kita, Kita lah yang tentukan! Jadi mulakan langkah anda sekarang okkay!

Yang Baik itu datang dari Maha Pencipta, Yang Buruk itu kelemahan & kekhilafan diri sendiri...
~Wallahualam~


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mantap tak?