Ahad, 19 Jun 2011

Syukur itu bahagia!

Assalamualaikum kwn2 sekalian!
wah lebih setahun den dah tak tulis dkt blog ni...
hai, hari ni saya nak kongsi kisah seorang kawan baik saya..hoho!
saya rasa kagum dengan dia & semangat dia...pernah tanya dia..ahha!kenapa nak kerja?Lepas itu dia cakap nak kumpul duit nak beli laptop & nak bayar yuran pengajian...Alhamdulillah dia pandai guna peluang & pointer dia mantep!Alhamdulillah...saya dikelilingi org yg hebat2 belaka & xpernah merungut nak capai sesuatu!
Saya nak kongsi disini kita ni hamba Allah SWT, & kita perlu sentiasa bersyukur tak kira apa berlaku, masa senang atau pun susah yerpp!itu salah satu kisah yang saya selalu renung2 kan dan jadikan pengajaran untuk saya sentiasa beringat...ya!saya tahu tak semua orang berada dalam situasi macam dia tapi contohilah sikap itu ya, tak rugi & tak membuang masa yang penting SYUKUR ITU BAHAGIA!...hehe...byk lagi cerita2 menarik yang akan saya kongsikan insyaALLAH nanti yerpp!! Moga dia & kawan2 saya yang lain akan berjaya dengan cita2 nya dan berjaya dunia akhirat insyaALLAH...Ingat!! Allah tak akan ubah nasib sesuatu kaum kecuali kaum itu sendiri...jadi!! Mari bersyukur...okkayy!!daaa...

1 ulasan:

azmiahags berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mantap tak?